Are You Listening? / W. Scott

Основной Автор-лицо: Scott, W., WendyЯзык: английский.Страна: .Сведения об издании: 16th ed.Публикация: : Oxford University Press, 2000Описание: 42 p. : il. + 1 кассетаISBN: 0194335186.Серия: Oxford EnglishКлассификация: Ш143.21-922Резюме или реферат: This Workbook is activity-based and includes colouring, drawing, cutting out and identifying objects, as well as written exercises. There is a complete page for each of the forty-two passages which have been recorded on cassette. By using each page and asking the pupils to solve problems, to follow instructions, or to put pictures in order, the Workbook ensures that the pupils have listened carefully. Since they can solve the problems only if they have understood what they have heard, the pupils have to listenwith a purpose..Наименование темы как предмет: Английский язык -- Учебные руководства и пособия -- Для неполной средней и средней школы, для самообразования Тематика: лексика | грамматика | разговорная речь | разговорная лексика | слушание | понимание | кассеты
Тэги из этой библиотеки: Нет тэгов из этой библиотеки для этого заглавия. Авторизуйтесь, чтобы добавить теги.
Оценка
    Средний рейтинг: 0.0 (0 голосов)
Экземпляры
Тип издания Текущая библиотека Шифр хранения Доступность Штрихкод | RFID
Books НТБ ТПУ Читальный зал иностранной литературы Ш143.21-922 S41 В наличии 13821000696883
Books НТБ ТПУ Читальный зал иностранной литературы Ш143.21-922 S41 В наличии 13821000589688
Всего резервирований: 0

This Workbook is activity-based and includes colouring, drawing, cutting out and identifying objects, as well as written exercises. There is a complete page for each of the forty-two passages which have been recorded on cassette. By using each page and asking the pupils to solve problems, to follow instructions, or to put pictures in order, the Workbook ensures that the pupils have listened carefully. Since they can solve the problems only if they have understood what they have heard, the pupils have to listenwith a purpose.

Для данного заглавия нет комментариев.

оставить комментарий.