Economic appeal of internet marketing / K.V. Schelukhina ; lang. adv. N. A. Dmitrienko
Уровень набора: (RuTPU)RU\TPU\prd\225573, 2312-2978, Journal of Economics and Social Sciences, electronic scientific journal = 2012-Язык: английский.Страна: Россия.Описание: 1 файл (23 Кб)Серия: Экономические наукиРезюме или реферат: The article discusses the benefits and types of Internet advertizing. The author analyzes the two most popular kind of online marketing: contextual advertizing and advertizing in social media. Tells about their pluses and a minus, the degree of relevance and efficiency of the market these services. After consideration the author comes to conclusions that the Internet marketing develops fast rates. Online gets into all areas of human activity. In this situation, the contextual advertizing has leading positions, but as this sphere quickly changes, and it is possible that in the future a new direction as advertizing in social media will come to the forefront.; В статье рассматриваются преимущества и разновидности интернет рекламы. Автор анализирует два самых популярных вида он-лайн маркетинга: контекстная реклама и реклама в социальных медиа. Рассказывает об их плюсах и минуса, степени востребованности и эффективности на рынке данных услуг. После рассмотрения автор приходит к выводам, что интернет маркетинг развивается довольно быстрыми темпами. Он-лайн проникает во все сферы деятельности человека. В данной ситуации, контекстная реклама имеет ведущие позиции, но так как данная сфера быстро меняется, в будущем, возможно, что такое новое направление как реклама в социальных медиа выйдет на первый план..Примечания о наличии в документе библиографии/указателя: [References: 3 tit.].Тематика: internet advertizing | efficiency of investment | promotional offer | economic appeal | contextual advertizing | search engines | cost per visitor Ресурсы он-лайн:Щелкните здесь для доступа в онлайнTitle screen
[References: 3 tit.]
The article discusses the benefits and types of Internet advertizing. The author analyzes the two most popular kind of online marketing: contextual advertizing and advertizing in social media. Tells about their pluses and a minus, the degree of relevance and efficiency of the market these services. After consideration the author comes to conclusions that the Internet marketing develops fast rates. Online gets into all areas of human activity. In this situation, the contextual advertizing has leading positions, but as this sphere quickly changes, and it is possible that in the future a new direction as advertizing in social media will come to the forefront.
В статье рассматриваются преимущества и разновидности интернет рекламы. Автор анализирует два самых популярных вида он-лайн маркетинга: контекстная реклама и реклама в социальных медиа. Рассказывает об их плюсах и минуса, степени востребованности и эффективности на рынке данных услуг. После рассмотрения автор приходит к выводам, что интернет маркетинг развивается довольно быстрыми темпами. Он-лайн проникает во все сферы деятельности человека. В данной ситуации, контекстная реклама имеет ведущие позиции, но так как данная сфера быстро меняется, в будущем, возможно, что такое новое направление как реклама в социальных медиа выйдет на первый план.
Для данного заглавия нет комментариев.