Drama in extracurricular activities for technical university students studying English as a foreign language / M. V. Kuimova, I. P. Gaberling

Уровень набора: Life Science Journal = 1998-Основной Автор-лицо: Kuimova, M. V., linguist, Head of the Department of Tomsk Polytechnic University, Candidate of pedagogical sciences, 1976-, Marina ValerievnaАльтернативный автор-лицо: Gaberling, I. P., Ivan PetrovichЯзык: английский ; резюме, eng.Страна: .Резюме или реферат: The paper researches the use of drama in foreign language extracurricular activities. Drama fosters learners to use the object language; helps develop communication skills, sociocultural awareness, pronunciation; provides confidence in a foreign language. The paper reflects the authors’ personal experience of staging “Romeo and Juliet” which can be used while organizing extracurricular activities..Примечания о наличии в документе библиографии/указателя: [References: p. 353 (24 tit.)].Аудитория: .Тематика: электронный ресурс | труды учёных ТПУ Ресурсы он-лайн:Щелкните здесь для доступа в онлайн
Тэги из этой библиотеки: Нет тэгов из этой библиотеки для этого заглавия. Авторизуйтесь, чтобы добавить теги.
Оценка
    Средний рейтинг: 0.0 (0 голосов)
Нет реальных экземпляров для этой записи

Title screen

[References: p. 353 (24 tit.)]

The paper researches the use of drama in foreign language extracurricular activities. Drama fosters learners to use the object language; helps develop communication skills, sociocultural awareness, pronunciation; provides confidence in a foreign language. The paper reflects the authors’ personal experience of staging “Romeo and Juliet” which can be used while organizing extracurricular activities.

Для данного заглавия нет комментариев.

оставить комментарий.