Integrating Telecollaboration into EFL Classroom: Theoretical and Practical Implications / Zh. S. Anikina, L. A. Sobinova, G. I. Petrova

Уровень набора: (RuTPU)RU\TPU\network\2898, Procedia - Social and Behavioral SciencesОсновной Автор-лицо: Anikina, Zh. S., linguist, senior lecturer of Tomsk Polytechnic University, 1979-, Zhanna SergeevnaАльтернативный автор-лицо: Sobinova, L. A., linguist, Senior Lecturer of Tomsk Polytechnic University, 1982-, Lubov Anatolievna;Petrova, G. I., philosopher, Professor of Tomsk Polytechnic University, Doctor of philosophical sciences, 1940-, Galina IvanovnaКоллективный автор (вторичный): Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ), Энергетический институт (ЭНИН), Кафедра иностранных языков энергетического института (ИЯЭИ);Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ), Институт социально-гуманитарных технологий (ИСГТ), Кафедра истории и философии науки и техники (ИФНТ)Язык: английский.Резюме или реферат: To date, methods fostering intercultural collaboration among university students have become a central draw for EFL teachers, as it is required for a graduate to be ready for communication in the international context. Telecollaboration is one of the most effective one. The present paper gives common information about the method mentioned, carries out a brief literature overview. In addition, characteristics of a collaborative classroom are defined, TPU experience in telecollaboration is described..Примечания о наличии в документе библиографии/указателя: [References: р. 161 (6 tit.)].Аудитория: .Тематика: электронный ресурс | труды учёных ТПУ | коммуникативная компетентность | онлайн-образование | проекты | английский язык Ресурсы он-лайн:Щелкните здесь для доступа в онлайн | Щелкните здесь для доступа в онлайн
Тэги из этой библиотеки: Нет тэгов из этой библиотеки для этого заглавия. Авторизуйтесь, чтобы добавить теги.
Оценка
    Средний рейтинг: 0.0 (0 голосов)
Нет реальных экземпляров для этой записи

Title screen

[References: р. 161 (6 tit.)]

To date, methods fostering intercultural collaboration among university students have become a central draw for EFL teachers, as it is required for a graduate to be ready for communication in the international context. Telecollaboration is one of the most effective one. The present paper gives common information about the method mentioned, carries out a brief literature overview. In addition, characteristics of a collaborative classroom are defined, TPU experience in telecollaboration is described.

Для данного заглавия нет комментариев.

оставить комментарий.