Development of A Blended Course in English for International Students in Mechanical Engineering / V. N. Deryusheva, E. O. Francuzskaya

Уровень набора: (RuTPU)RU\TPU\network\14324, SHS Web of ConferencesОсновной Автор-лицо: Deryusheva, V. N., specialist in the field of mechanical engineering, Associate Professor of Tomsk Polytechnic University, Candidate of technical sciences, 1982-, Valentina NikolaevnaАльтернативный автор-лицо: Francuzskaya, E. O., linguist, Senior Lecturer of Tomsk Polytechnic University, 1980-, Evgeniya OlegovnaКоллективный автор (вторичный): Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ), Институт кибернетики (ИК), Кафедра автоматизации и роботизации в машиностроении (АРМ);Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ), Институт развития стратегического партнерства и компетенций (ИСПК), Кафедра методики преподавания иностранных языков (МПИЯ)Язык: английский.Резюме или реферат: Modern requirements for a technical university graduate in their language proficiency affect the quality of training of a lecturer delivering the teaching and learning process. The growth of the number of international students and redistribution of the number of teaching hours with now prevailing amount of independent work of students lead to development of blended educational courses in English. The authors suggest their viewpoint on the design of a blended educational course in English for international students..Примечания о наличии в документе библиографии/указателя: [References: 10 tit.].Тематика: электронный ресурс | труды учёных ТПУ | английский язык | иностранные студенты | машиностроение | учебные курсы | технические вузы Ресурсы он-лайн:Щелкните здесь для доступа в онлайн | Щелкните здесь для доступа в онлайн
Тэги из этой библиотеки: Нет тэгов из этой библиотеки для этого заглавия. Авторизуйтесь, чтобы добавить теги.
Оценка
    Средний рейтинг: 0.0 (0 голосов)
Нет реальных экземпляров для этой записи

Title screen

[References: 10 tit.]

Modern requirements for a technical university graduate in their language proficiency affect the quality of training of a lecturer delivering the teaching and learning process. The growth of the number of international students and redistribution of the number of teaching hours with now prevailing amount of independent work of students lead to development of blended educational courses in English. The authors suggest their viewpoint on the design of a blended educational course in English for international students.

Для данного заглавия нет комментариев.

оставить комментарий.