Exploring the tutor-student interaction in a blended university course / T. I. Krasnova, A. Popova

Уровень набора: (RuTPU)RU\TPU\network\14324, SHS Web of ConferencesОсновной Автор-лицо: Krasnova, T. I., Linguist, Senior Lecturer of Tomsk Polytechnic University, 1977-, Tatiana IvanovnaАльтернативный автор-лицо: Popova, A., AnnaКоллективный автор (вторичный): Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ), Институт кибернетики (ИК), Кафедра иностранных языков института кибернетики (ИЯИК)Язык: английский.Резюме или реферат: A meaningful tutor-student interaction requires a new insight into pedagogical principles and proper implementation of modern teaching strategies. This paper aims to contribute to the understanding of online tutoring in blended learning settings and the impact of the tutor-student interaction on the learning process. The article reports on the results of the study on students’ evaluation of the tutor’s role and the tutor-student interaction in a blended university course. The findings show that professional tutoring and the effective tutor-student interaction help students to improve their learning efficacy and to have a greater personal responsibility for their outcomes..Примечания о наличии в документе библиографии/указателя: [References: 17 tit.].Тематика: электронный ресурс | труды учёных ТПУ | репетиторы | студенты | обучение | профессиональное обучение | эффективность | онлайн-обучение Ресурсы он-лайн:Щелкните здесь для доступа в онлайн | Щелкните здесь для доступа в онлайн
Тэги из этой библиотеки: Нет тэгов из этой библиотеки для этого заглавия. Авторизуйтесь, чтобы добавить теги.
Оценка
    Средний рейтинг: 0.0 (0 голосов)
Нет реальных экземпляров для этой записи

Title screen

[References: 17 tit.]

A meaningful tutor-student interaction requires a new insight into pedagogical principles and proper implementation of modern teaching strategies. This paper aims to contribute to the understanding of online tutoring in blended learning settings and the impact of the tutor-student interaction on the learning process. The article reports on the results of the study on students’ evaluation of the tutor’s role and the tutor-student interaction in a blended university course. The findings show that professional tutoring and the effective tutor-student interaction help students to improve their learning efficacy and to have a greater personal responsibility for their outcomes.

Для данного заглавия нет комментариев.

оставить комментарий.