Information and Communication Technologies in Engineering Education / X. Maldague [et al.]

Уровень набора: (RuTPU)RU\TPU\network\4526, MATEC Web of ConferencesАльтернативный автор-лицо: Maldague, X., Xavier;Kuimova, M. V., linguist, Head of the Department of Tomsk Polytechnic University, Candidate of pedagogical sciences, 1976-, Marina Valerievna;Burleigh, D., Douglas;Skvortsova, S., SofiaКоллективный автор (вторичный): Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ), Энергетический институт (ЭНИН), Кафедра автоматизации теплоэнергетических процессов (АТП);Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ), Физико-технический институт (ФТИ), Кафедра иностранных языков физико-технического института (ИЯФТ)Язык: английский.Резюме или реферат: In the emerging digital era it is difficult to train highly-skilled, competent specialists without the use of information and communication technology (ICT). The use of ICT in education increases the motivation to learn, stimulates cognitive activity and independent work, facilitates information exchange, enables interactive communication between teachers and students, and improves learning outcomes. This paper reviews the literature regarding the use of ICTs in education, explores their advantages and challenges, and surveys first-year students at the Institute of Non-Destructive Testing, National Research Tomsk Polytechnic University to determine their attitude toward ICT in foreign language learning..Примечания о наличии в документе библиографии/указателя: [References: 24 tit.].Тематика: электронный ресурс | труды учёных ТПУ | информационные технологии | коммуникационные технологии | инженерное образование | обучение | иностранные языки Ресурсы он-лайн:Щелкните здесь для доступа в онлайн | Щелкните здесь для доступа в онлайн
Тэги из этой библиотеки: Нет тэгов из этой библиотеки для этого заглавия. Авторизуйтесь, чтобы добавить теги.
Оценка
    Средний рейтинг: 0.0 (0 голосов)
Нет реальных экземпляров для этой записи

Title screen

[References: 24 tit.]

In the emerging digital era it is difficult to train highly-skilled, competent specialists without the use of information and communication technology (ICT). The use of ICT in education increases the motivation to learn, stimulates cognitive activity and independent work, facilitates information exchange, enables interactive communication between teachers and students, and improves learning outcomes. This paper reviews the literature regarding the use of ICTs in education, explores their advantages and challenges, and surveys first-year students at the Institute of Non-Destructive Testing, National Research Tomsk Polytechnic University to determine their attitude toward ICT in foreign language learning.

Для данного заглавия нет комментариев.

оставить комментарий.