Vocabulary building strategies for engineering students / A. L. Buran [et al.]

Уровень набора: (RuTPU)RU\TPU\network\4816, AIP Conference ProceedingsАльтернативный автор-лицо: Buran, A. L., linguist, Associate Professor of Tomsk Polytechnic University, Candidate of pedagogical sciences, 1977-, Anna Leonidovna;Rostovtseva, V. M., linguist, Associate Professor of Tomsk Polytechnic University, Candidate of pedagogical sciences, 1956-, Veronika Mikhailovna;Pastushkov, S. V., Semyon Valerjevich;Girfanova, K. A., linguist, senior lecturer of Tomsk Polytechnic University, 1987-, Kseniya AndreevnaКоллективный автор (вторичный): Национальный исследовательский Томский политехнический университет, Школа базовой инженерной подготовки, Отделение иностранных языковЯзык: английский.Резюме или реферат: The present study considers vocabulary building strategies to help engineering students enrich functional lexis in the area of power engineering. The aim of the study is to investigate the role of lexical approach and to prove that increasing vocabulary is possible through studying synonyms and collocations and choosing the appropriate vocabulary learning strategy to understand the meaning of functional texts. We overview the synonymic rows used in power engineering area and offer creative tasks for educators and researchers to use in the classroom..Примечания о наличии в документе библиографии/указателя: [References: 13 tit.].Тематика: электронный ресурс | труды учёных ТПУ | лексика | словарный запас | функциональные тесты Ресурсы он-лайн:Щелкните здесь для доступа в онлайн | Щелкните здесь для доступа в онлайн
Тэги из этой библиотеки: Нет тэгов из этой библиотеки для этого заглавия. Авторизуйтесь, чтобы добавить теги.
Оценка
    Средний рейтинг: 0.0 (0 голосов)
Нет реальных экземпляров для этой записи

Title screen

[References: 13 tit.]

The present study considers vocabulary building strategies to help engineering students enrich functional lexis in the area of power engineering. The aim of the study is to investigate the role of lexical approach and to prove that increasing vocabulary is possible through studying synonyms and collocations and choosing the appropriate vocabulary learning strategy to understand the meaning of functional texts. We overview the synonymic rows used in power engineering area and offer creative tasks for educators and researchers to use in the classroom.

Для данного заглавия нет комментариев.

оставить комментарий.