English for Business Studies. A course for Business Studies and Economics students : Teacher's Book / I. MacKenzie

Основной Автор-лицо: MacKenzie, I., IanЯзык: английский.Страна: .Сведения об издании: 3rd ed.Публикация: : Cambridge University Press, 2010Описание: 125 p.ISBN: 9780521743426.Серия: Cambridge Professional EnglishКлассификация: Ш143.21-923Резюме или реферат: English for Business Studies is a course for upper-intermediate and advanced level students who need to understand and talk about the key concepts in business and economics. The Third Edition of this best-selling business English course has been thoroughly revised to meet the needs of today's students. Covering the most important areas of management, production, marketing, finance and macroeconomics, it helps students to understand and talk about a wide range of business topics.Reflecting recent changes in the world's business and economic environment, the course now covers subjects like wikinomics, viral marketing, hedge funds, the subprime crisis and energy policy..Наименование темы как предмет: Английский язык -- Учебные руководства и пособия -- Учебные руководства и пособия для высшей школы | Английский язык -- Содержание и методика преподавания языка в высшей школе Тематика: лексика | грамматика | разговорная речь | деловое общение | бизнес-курс | обучение | методика | преподавание
Тэги из этой библиотеки: Нет тэгов из этой библиотеки для этого заглавия. Авторизуйтесь, чтобы добавить теги.
Оценка
    Средний рейтинг: 0.0 (0 голосов)
Экземпляры
Тип издания Текущая библиотека Шифр хранения Доступность Штрихкод | RFID
Books НТБ ТПУ Читальный зал иностранной литературы Ш143.21-923в M14 В наличии 13821000613525
Books Языковой центр ШБИП Ш143.21-923 M14 В наличии 13821000613526
Всего резервирований: 0

English for Business Studies is a course for upper-intermediate and advanced level students who need to understand and talk about the key concepts in business and economics. The Third Edition of this best-selling business English course has been thoroughly revised to meet the needs of today's students. Covering the most important areas of management, production, marketing, finance and macroeconomics, it helps students to understand and talk about a wide range of business topics.Reflecting recent changes in the world's business and economic environment, the course now covers subjects like wikinomics, viral marketing, hedge funds, the subprime crisis and energy policy.

Для данного заглавия нет комментариев.

оставить комментарий.