Модернизация лабораторно-аудиторной базы в соответствии с концепцией CDIO для пилотной программы бакалаврской подготовки "Химическая технология" = Labaratory and classroom base modernazation due to cdio conception in the framework of the bachelor programm «Chemical technology / Е. А. Кузьменко
Язык: русский ; резюме, eng.Страна: Россия.Серия: Образовательные ресурсы технического обучения опытРезюме или реферат: The following equipment was launched to orginize the workspace for engineer activities: Catalytic line for oil oil refining, Hardware-software complex based on gas chromatograph, laboratory stand "Systems of technology process control", Installation for mesurement the efficiency of paraffinodeposition inhibitors action. The modernization (along with existing equipment and an option of project ativity computer support) makes possible to orginize practise-oriented education process starting from scientific research through design to ensuring the environmentally safe chemical technology curcle..Тематика: электронный ресурс | труды учёных ТПУ | модернизация | лабораторно-аудиторная база | CDIO | бакалавры | химическая технология | экологическая безопасность | химико-технологические процессы | образовательные программы | научно-исследовательские работы | студенты Ресурсы он-лайн:Щелкните здесь для доступа в онлайн | Щелкните здесь для доступа в онлайнНет реальных экземпляров для этой записи
Заглавие с титульного листа.
The following equipment was launched to orginize the workspace for engineer activities: Catalytic line for oil oil refining, Hardware-software complex based on gas chromatograph, laboratory stand "Systems of technology process control", Installation for mesurement the efficiency of paraffinodeposition inhibitors action. The modernization (along with existing equipment and an option of project ativity computer support) makes possible to orginize practise-oriented education process starting from scientific research through design to ensuring the environmentally safe chemical technology curcle.
Adobe Reader
Для данного заглавия нет комментариев.
Личный кабинет оставить комментарий.