Statistical analysis of individual tasks on probability theory / K. A. Kostenko, Yu. Ya. Katsman

Уровень набора: (RuTPU)RU\TPU\conf\17281, Информационные технологии в науке, управлении, социальной сфере и медицине, сборник научных трудов III Международной научной конференции, 23-26 мая 2016 г., Томск, в 2 ч. = 2016Основной Автор-лицо: Kostenko, K. A.Альтернативный автор-лицо: Katsman, Yu. Ya., specialist in the field of informatics and computer technology, Associate Professor of Tomsk Polytechnic University, candidate of technical sciences, 1948-, Yuly YanovichКоллективный автор (вторичный): Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ), Институт кибернетики (ИК), Кафедра вычислительной техники (ВТ)Язык: английский.Страна: Россия.Серия: Математические методы и информационные технологии в гуманитарных исследованияхРезюме или реферат: Over the years, improving the quality of basic education programs (PLO) in Tomsk Polytechnic University has received increased attention. One of the main objectives of improving the educationalprocess and the PLO is the optimization of procedures for monitoring the quality of the PLO for their continuous improvement. This work contains the results of the statistical analysis of the quality of the tests for monitoring students' probability theory knowledge. The analysis showed a significant difference (not parallel) ofvariants of individual tasks, and on its basis is method for providing parallel tests..Примечания о наличии в документе библиографии/указателя: [Библиогр.: с. 481-482 (5 назв.)].Тематика: труды учёных ТПУ | электронные ресурсы | статистический анализ | теория вероятностей | тестирование | диаграммы | кластеры Ресурсы он-лайн:Щелкните здесь для доступа в онлайн
Тэги из этой библиотеки: Нет тэгов из этой библиотеки для этого заглавия. Авторизуйтесь, чтобы добавить теги.
Оценка
    Средний рейтинг: 0.0 (0 голосов)
Нет реальных экземпляров для этой записи

Заглавие с титульного экрана

[Библиогр.: с. 481-482 (5 назв.)]

Over the years, improving the quality of basic education programs (PLO) in Tomsk Polytechnic University has received increased attention. One of the main objectives of improving the educationalprocess and the PLO is the optimization of procedures for monitoring the quality of the PLO for their continuous improvement. This work contains the results of the statistical analysis of the quality of the tests for monitoring students' probability theory knowledge. The analysis showed a significant difference (not parallel) ofvariants of individual tasks, and on its basis is method for providing parallel tests.

Для данного заглавия нет комментариев.

оставить комментарий.