History and philosophy of science course for international PhD students majoiring in engineering / O. T. Loyko, I. V. Slesarenko, V. V. Sizov

Основной Автор-лицо: Loyko, O. T., specialist in the field of cultural studies and social communication, Professor of Tomsk Polytechnic University, Doctor of philosophical sciences, 1949-, Olga TimofeevnaАльтернативный автор-лицо: Slesarenko, I. V., Linguist, Head of Department at Tomsk Polytechnic University, Candidate of pedagogical sciences, 1975-, Inga Valerievna;Sizov, V. V.Коллективный автор (вторичный): Национальный исследовательский Томский политехнический университет, Школа базовой инженерной подготовки, Отделение социально-гуманитарных наук;Национальный исследовательский Томский политехнический университет, Учебно-научный центр "Организация и технологии высшего профессионального образования" (УНЦ ОТВПО)Язык: английский ; резюме, eng.Страна: Россия.Серия: Современные образовательные технологии и тенденции развития инженерного образования в РоссииРезюме или реферат: PhD students` needs analysis is the starting point for the study in the course History and Philosophy of Science especially when the course is delivered in English. After successful course completion students develop generic skills based on critical thinking. The course content is sophisticated thus students` cultural background and professional aspirations matter for the course successful delivery..Примечания о наличии в документе библиографии/указателя: [Библиогр.: с. 123 (4 назв.)].Тематика: электронный ресурс | труды учёных ТПУ | курсы | иностранные аспиранты | машиностроение | английский язык | критическое мышление | опыт | философские науки Ресурсы он-лайн:Щелкните здесь для доступа в онлайн
Тэги из этой библиотеки: Нет тэгов из этой библиотеки для этого заглавия. Авторизуйтесь, чтобы добавить теги.
Оценка
    Средний рейтинг: 0.0 (0 голосов)
Нет реальных экземпляров для этой записи

Заглавие с титульного экрана

[Библиогр.: с. 123 (4 назв.)]

PhD students` needs analysis is the starting point for the study in the course History and Philosophy of Science especially when the course is delivered in English. After successful course completion students develop generic skills based on critical thinking. The course content is sophisticated thus students` cultural background and professional aspirations matter for the course successful delivery.

Для данного заглавия нет комментариев.

оставить комментарий.