Traditions and Innovations in the Methodology of Teaching Foreign Languages / Е. С. Чебанова, Ю. С. Кокорина ; sci. adv. N. V. Aksenova

Основной Автор-лицо: Чебанова, Е. С.Альтернативный автор-лицо: Кокорина, Ю. С.Вторичный автор-лицо: Aksenova, N. V., linguist, Senior Lecturer of Tomsk Polytechnic University, 1979-, Nataliya Valerievna, 727Коллективный автор (вторичный): Национальный исследовательский Томский политехнический университет, Школа базовой инженерной подготовки, Отделение иностранных языковЯзык: английский.Страна: Россия.Резюме или реферат: The article is devoted to identifying and researching a more effective method of teaching a foreign language, as well as developing motivation for students. Different teaching methods are carried out and the main problems in the organization of training are revealed. The work describes the difficulties that the teacher may face. The article focuses on a creative approach to education and the selection of activities based on the abilities of students..Примечания о наличии в документе библиографии/указателя: [Библиогр.: с. 102-103 (8 назв.)].Тематика: электронный ресурс | труды учёных ТПУ | motivation | project activities | debates | ESL | gamification | мотивация | проектная деятельность | преподавание | иностранные языки | творческий подход Ресурсы он-лайн:Щелкните здесь для доступа в онлайн
Тэги из этой библиотеки: Нет тэгов из этой библиотеки для этого заглавия. Авторизуйтесь, чтобы добавить теги.
Оценка
    Средний рейтинг: 0.0 (0 голосов)
Нет реальных экземпляров для этой записи

Заглавие с экрана

[Библиогр.: с. 102-103 (8 назв.)]

The article is devoted to identifying and researching a more effective method of teaching a foreign language, as well as developing motivation for students. Different teaching methods are carried out and the main problems in the organization of training are revealed. The work describes the difficulties that the teacher may face. The article focuses on a creative approach to education and the selection of activities based on the abilities of students.

Для данного заглавия нет комментариев.

оставить комментарий.