Adaptation of foreign students in Russian universities: problems and solutions / Л. А. Гончарова, М. С. Ревякин

Основной Автор-лицо: Гончарова, Л. А., лингвист, доцент Томского политехнического университета, кандидат педагогических наук, 1982-, Любовь АнатольевнаАльтернативный автор-лицо: Ревякин, М. С.Коллективный автор (вторичный): Национальный исследовательский Томский политехнический университет, Школа базовой инженерной подготовки, Отделение иностранных языковЯзык: английский.Страна: Россия.Серия: Традиции и инновации в методике обучения иностранным языкамРезюме или реферат: The article highlights the issues that overseas students meet studying in Russia. The relevance of the work is determined by the fact that foreign students are a crucial factor in the development of the education system not only in Russia but worldwide. The paper specifies the current state of the gap in adaptation of foreign students in Russian universities. In conclusion, some ways to optimize the learning and adaptation process are illustrated..Примечания о наличии в документе библиографии/указателя: [Библиогр.: с. 201 (5 назв.)].Тематика: электронный ресурс | труды учёных ТПУ | adaptation | overseas students | education | Russia | universities | иностранные студенты | образование | адаптация | Россия Ресурсы он-лайн:Щелкните здесь для доступа в онлайн
Тэги из этой библиотеки: Нет тэгов из этой библиотеки для этого заглавия. Авторизуйтесь, чтобы добавить теги.
Оценка
    Средний рейтинг: 0.0 (0 голосов)
Нет реальных экземпляров для этой записи

Заглавие с экрана

[Библиогр.: с. 201 (5 назв.)]

The article highlights the issues that overseas students meet studying in Russia. The relevance of the work is determined by the fact that foreign students are a crucial factor in the development of the education system not only in Russia but worldwide. The paper specifies the current state of the gap in adaptation of foreign students in Russian universities. In conclusion, some ways to optimize the learning and adaptation process are illustrated.

Для данного заглавия нет комментариев.

оставить комментарий.