Students’ Competence Assessment Methods / O. G. Berestneva [et al.]

Уровень набора: (RuTPU)RU\TPU\network\2898, Procedia - Social and Behavioral SciencesАльтернативный автор-лицо: Berestneva, O. G., specialist in the field of informatics and computer technology, Professor of Tomsk Polytechnic University, Doctor of technical sciences, 1953-, Olga Grigorievna;Marukhina, O. V., specialist in the field of education quality assessment, Associate Professor of the Tomsk Polytechnic University, Candidate of technical sciences, 1974-, Olga Vladimirovna;Benson, G. F., specialist in the field of organization of higher professional education, assistant Professor of Tomsk Polytechnic University, Deputy Director for development of competencies, 1977-, Gleb Feliksovich;Zharkova, O. S., chemist, research of Tomsk Polytechnic University, 1977-, Oksana StanislavovnaКоллективный автор (вторичный): Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ), Институт кибернетики (ИК), Кафедра прикладной математики (ПМ);Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ), Институт кибернетики (ИК), Кафедра оптимизации систем управления (ОСУ)Язык: английский.Резюме или реферат: The problem of establishing methods and technologies for the assessment of students’ competence is still relevant. Introduction of competence-based approach at Russian universities (in the framework of the existing State Educational Standards) did not solve the problem. The development of efficient methods and measuring procedures of competence assessment is possible only on the basis of mathematical modeling and system analysis..Примечания о наличии в документе библиографии/указателя: [References: р. 301-302].Аудитория: .Тематика: электронный ресурс | труды учёных ТПУ | competence-based approach | higher education | students’ competence model | компетентностный подход | высшее образование | студенты | компетентность Ресурсы он-лайн:Щелкните здесь для доступа в онлайн | Щелкните здесь для доступа в онлайн
Тэги из этой библиотеки: Нет тэгов из этой библиотеки для этого заглавия. Авторизуйтесь, чтобы добавить теги.
Оценка
    Средний рейтинг: 0.0 (0 голосов)
Нет реальных экземпляров для этой записи

Title screen

[References: р. 301-302]

The problem of establishing methods and technologies for the assessment of students’ competence is still relevant. Introduction of competence-based approach at Russian universities (in the framework of the existing State Educational Standards) did not solve the problem. The development of efficient methods and measuring procedures of competence assessment is possible only on the basis of mathematical modeling and system analysis.

Для данного заглавия нет комментариев.

оставить комментарий.