Mathematical model of traction electric drive for mine electric train / S. N. Kladiev, B. I. Pyakullya, A. D. Vilnin

Уровень набора: (RuTPU)RU\TPU\network\4526, MATEC Web of Conferences Основной Автор-лицо: Kladiev, S. N., specialist in the field of electrical engineering, Associate Professor of Tomsk Polytechnic University, candidate of technical sciences, 1960-, Sergey NikolaevichАльтернативный автор-лицо: Pyakullya, B. I., specialist in the field of informatics and computer technology, design engineer of Tomsk Polytechnic University, 1990-, Boris Ivanovich;Vilnin, A. D.Коллективный автор (вторичный): Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ), Энергетический институт (ЭНИН), Кафедра электропривода и электрооборудования (ЭПЭО)Язык: английский ; резюме, eng.Страна: France.Резюме или реферат: In this paper a mathematical description of a traction electric motor for a mine electric locomotive which takes into account skidding effect as a difference between linear speeds of wheel pairs and linear speed of locomotive is proposed. Obtained mathematical description enables to synthesize the PI-control which compensates the skidding effect and gives ability to carry out an optimal motion. This control scheme is implemented by means of low pass filter, band-pass filter and absolute value calculator..Примечания о наличии в документе библиографии/указателя: [References: 6 tit.].Тематика: электронный ресурс | труды учёных ТПУ | математические модели | тяговые электродвигатели | электровозы | шахтный транспорт | линейные скорости Ресурсы он-лайн:Щелкните здесь для доступа в онлайн
Тэги из этой библиотеки: Нет тэгов из этой библиотеки для этого заглавия. Авторизуйтесь, чтобы добавить теги.
Оценка
    Средний рейтинг: 0.0 (0 голосов)
Нет реальных экземпляров для этой записи

Title screen

[References: 6 tit.]

In this paper a mathematical description of a traction electric motor for a mine electric locomotive which takes into account skidding effect as a difference between linear speeds of wheel pairs and linear speed of locomotive is proposed. Obtained mathematical description enables to synthesize the PI-control which compensates the skidding effect and gives ability to carry out an optimal motion. This control scheme is implemented by means of low pass filter, band-pass filter and absolute value calculator.

Для данного заглавия нет комментариев.

оставить комментарий.