Practice-oriented educational technologies for training engineer / Y. P. Pokholkov, S. V. Rozhkova, K. K. Tolkacheva

Основной Автор-лицо: Pokholkov, Y. P., Russian electrical engineer, Doctor of engineering (DSc), Rector of the TPU (1990 - 2008), professor, 1939-, Yuri PetrovichАльтернативный автор-лицо: Rozhkova, S. V., mathematician, Professor of Tomsk Polytechnic University, Doctor of Physical and Mathematical Sciences, 1971-, Svetlana Vladimirovna;Tolkacheva, K. K., specialist on educational and methodical work of Tomsk Polytechnic University, 1988-, Kseniya KonstantinovnaКоллективный автор (вторичный): Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ), Физико-технический институт (ФТИ), Кафедра высшей математики (ВМ)Язык: английский.Резюме или реферат: The paper analyzes the causes of the current contradiction between the quality engineers training and the requirements of employers. Wider implementation of practice-oriented educational technologies is considered by the authors as one of the ways to improve the quality of training in the field of engineering and technology..Примечания о наличии в документе библиографии/указателя: [References: 2 tit.].Аудитория: .Тематика: электронный ресурс | труды учёных ТПУ | key competences | educational technologies | practice-oriented Ресурсы он-лайн:Щелкните здесь для доступа в онлайн
Тэги из этой библиотеки: Нет тэгов из этой библиотеки для этого заглавия. Авторизуйтесь, чтобы добавить теги.
Оценка
    Средний рейтинг: 0.0 (0 голосов)
Нет реальных экземпляров для этой записи

Title screen

[References: 2 tit.]

The paper analyzes the causes of the current contradiction between the quality engineers training and the requirements of employers. Wider implementation of practice-oriented educational technologies is considered by the authors as one of the ways to improve the quality of training in the field of engineering and technology.

Для данного заглавия нет комментариев.

оставить комментарий.