Internet Resources In Teaching Written Academic Discourse To Technical Students / T. V. Sidorenko, S. V. Rybushkina

Основной Автор-лицо: Sidorenko, T. V., linguist, Associate Professor of Tomsk Polytechnic University, Candidate of pedagogical sciences, 1976-, Tatiana ValerievnaАльтернативный автор-лицо: Rybushkina, S. V., linguist, Leading expert of Tomsk Polytechnic University, Lecturer, 1978-, Svetlana VladimirovnaКоллективный автор (вторичный): Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ), Институт кибернетики (ИК), Кафедра иностранных языков института кибернетики (ИЯИК)Язык: английский ; резюме, eng.Страна: .Резюме или реферат: Teaching written academic discourse as a part of foreign language for specific purposes, though an important aspect of business and professional communication, remains the most problematic andunderstudied in language methodology. Written language often acts only as a means for achieving proficiency in oral communication aimed at a public performance where written discourse takes a formof notes to support the speaking activity. As a result of such approach, written language proficiency for nonlinguistic students often remains at the basic level..Примечания о наличии в документе библиографии/указателя: [References: 7 tit.].Аудитория: .Тематика: электронный ресурс | труды учёных ТПУ Ресурсы он-лайн:Щелкните здесь для доступа в онлайн
Тэги из этой библиотеки: Нет тэгов из этой библиотеки для этого заглавия. Авторизуйтесь, чтобы добавить теги.
Оценка
    Средний рейтинг: 0.0 (0 голосов)
Нет реальных экземпляров для этой записи

Title screen

[References: 7 tit.]

Teaching written academic discourse as a part of foreign language for specific purposes, though an important aspect of business and professional communication, remains the most problematic andunderstudied in language methodology. Written language often acts only as a means for achieving proficiency in oral communication aimed at a public performance where written discourse takes a formof notes to support the speaking activity. As a result of such approach, written language proficiency for nonlinguistic students often remains at the basic level.

Для данного заглавия нет комментариев.

оставить комментарий.