The problem of inclusive education in Moscow and Tomsk regions / T. B. Lysuneth

Уровень набора: Альманах современной науки и образования = 2004-Основной Автор-лицо: Lysuneth, T. B., linguist, Senior Lecturer of Tomsk Polytechnic University, 1976-, Tatiana BorisovnaКоллективный автор (вторичный): Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ), Институт социально-гуманитарных технологий (ИСГТ), Кафедра иностранных языков (ИЯСГТ)Язык: английский.Страна: Россия.Серия: Педагогические наукиРезюме или реферат: The article tells about the problem of inclusive education in Moscow and Tomsk regions. It describes the possible variants of educating children with limited abilities in different types of educational establishments, gives the norms of organizing educational process and presents data on the amount of children with different diagnoses and the number of special educational establishments in Moscow and Tomsk regions..Примечания о наличии в документе библиографии/указателя: [Библиогр.: с. 14 (4 назв.)].Аудитория: .Тематика: электронный ресурс | труды учёных ТПУ Ресурсы он-лайн:Щелкните здесь для доступа в онлайн | Щелкните здесь для доступа в онлайн
Тэги из этой библиотеки: Нет тэгов из этой библиотеки для этого заглавия. Авторизуйтесь, чтобы добавить теги.
Оценка
    Средний рейтинг: 0.0 (0 голосов)
Нет реальных экземпляров для этой записи

Заглавие с экрана

[Библиогр.: с. 14 (4 назв.)]

The article tells about the problem of inclusive education in Moscow and Tomsk regions. It describes the possible variants of educating children with limited abilities in different types of educational establishments, gives the norms of organizing educational process and presents data on the amount of children with different diagnoses and the number of special educational establishments in Moscow and Tomsk regions.

Для данного заглавия нет комментариев.

оставить комментарий.