L2 Potential for University in the Context of Competence Approach / Zh. S. Anikina, E. Golianskaia

Уровень набора: (RuTPU)RU\TPU\network\2898, Procedia - Social and Behavioral SciencesОсновной Автор-лицо: Anikina, Zh. S., linguist, senior lecturer of Tomsk Polytechnic University, 1979-, Zhanna SergeevnaАльтернативный автор-лицо: Golianskaia, E., EvgeniiaКоллективный автор (вторичный): Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ), Энергетический институт (ЭНИН), Кафедра иностранных языков энергетического института (ИЯЭИ)Язык: английский.Резюме или реферат: Contemporary studies in the field of language acquisition show that the choice of a basic learning approach is of vital importance. To date, Russian educationalists reckon that competence-based approach is the most appropriate one. Firstly, this approach stimulates learner's self-development. It allows a learner to cognize oneself and realize individual abilities. Secondly, the approach mentioned broadens the potential of academic subjects, as it brings about the development of several competences. Finally, competence-based approach leads to the development of learner autonomy, which is regarded one of the most significant learning outcomes at a university..Примечания о наличии в документе библиографии/указателя: [References: р. 136 (20 tit.)].Аудитория: .Тематика: электронный ресурс | труды учёных ТПУ | компетентностный подход | саморазвитие | компетенции | обучение | университеты Ресурсы он-лайн:Щелкните здесь для доступа в онлайн | Щелкните здесь для доступа в онлайн
Тэги из этой библиотеки: Нет тэгов из этой библиотеки для этого заглавия. Авторизуйтесь, чтобы добавить теги.
Оценка
    Средний рейтинг: 0.0 (0 голосов)
Нет реальных экземпляров для этой записи

Title screen

[References: р. 136 (20 tit.)]

Contemporary studies in the field of language acquisition show that the choice of a basic learning approach is of vital importance. To date, Russian educationalists reckon that competence-based approach is the most appropriate one. Firstly, this approach stimulates learner's self-development. It allows a learner to cognize oneself and realize individual abilities. Secondly, the approach mentioned broadens the potential of academic subjects, as it brings about the development of several competences. Finally, competence-based approach leads to the development of learner autonomy, which is regarded one of the most significant learning outcomes at a university.

Для данного заглавия нет комментариев.

оставить комментарий.