Web Quest as a Tool for Increasing Students’ Motivation and Critical Thinking Development / L. G. Averkieva, Yu. A. Chaika (Chayka), S. V. Glushkov

Уровень набора: (RuTPU)RU\TPU\network\2898, Procedia - Social and Behavioral SciencesОсновной Автор-лицо: Averkieva, L. G., linguist, Senior Lecturer of Tomsk Polytechnic University, 1973-, Lyubov GennadievnaАльтернативный автор-лицо: Chaika (Chayka), Yu. A., linguist, Senior Lecturer of Tomsk Polytechnic University, 1980-, Yuliya Aleksandrovna;Glushkov, S. V., linguist, Associate Professor of Tomsk Polytechnic University, Candidate of philological sciences, 1941-, Sergey ViktorovichКоллективный автор (вторичный): Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ), Энергетический институт (ЭНИН), Кафедра иностранных языков энергетического института (ИЯЭИ);Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ), Институт социально-гуманитарных технологий (ИСГТ), Кафедра иностранных языков (ИЯСГТ)Язык: английский.Резюме или реферат: The highlights of this article are the problems of critical thinking development while teaching English to the students of technical studies. The main concern is the involvement of the students in the process of working under such project tasks as web quests. Specifically, student's participation in the studying of professional foreign language (ESP) is described. Particular attention is paid to the role of a web quest in increasing the students’ motivation and stimulating their cognitive activity in professional foreign language (ESP) learning. The article also deals with the problem of critical thinking evaluation in the process of implementation of project activities, the basic conclusions on this issue are formulated and the parameters of evaluation system are presented..Примечания о наличии в документе библиографии/указателя: [References: р. 140 (6 tit.)].Аудитория: .Тематика: электронный ресурс | труды учёных ТПУ | критическое мышление | навыки | познавательная деятельность | веб-квесты | мотивация | студенты Ресурсы он-лайн:Щелкните здесь для доступа в онлайн | Щелкните здесь для доступа в онлайн
Тэги из этой библиотеки: Нет тэгов из этой библиотеки для этого заглавия. Авторизуйтесь, чтобы добавить теги.
Оценка
    Средний рейтинг: 0.0 (0 голосов)
Нет реальных экземпляров для этой записи

Title screen

[References: р. 140 (6 tit.)]

The highlights of this article are the problems of critical thinking development while teaching English to the students of technical studies. The main concern is the involvement of the students in the process of working under such project tasks as web quests. Specifically, student's participation in the studying of professional foreign language (ESP) is described. Particular attention is paid to the role of a web quest in increasing the students’ motivation and stimulating their cognitive activity in professional foreign language (ESP) learning. The article also deals with the problem of critical thinking evaluation in the process of implementation of project activities, the basic conclusions on this issue are formulated and the parameters of evaluation system are presented.

Для данного заглавия нет комментариев.

оставить комментарий.