The Advantages of the Network-based Electronic Teaching Package by the Implementation of English for Specific Purposes Course / E. Ya. Sokolova, V. M. Rostovtseva, M. Wasilewski

Уровень набора: (RuTPU)RU\TPU\network\2898, Procedia - Social and Behavioral SciencesОсновной Автор-лицо: Sokolova, E. Ya., linguist, Senior Lecturer of Tomsk Polytechnic University, 1960-, Elvira YakovlevnaАльтернативный автор-лицо: Rostovtseva, V. M., linguist, Associate Professor of Tomsk Polytechnic University, Candidate of pedagogical sciences, 1956-, Veronika Mikhailovna;Wasilewski, M., MarekКоллективный автор (вторичный): Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ), Энергетический институт (ЭНИН), Кафедра иностранных языков энергетического института (ИЯЭИ)Язык: английский.Резюме или реферат: The article analyses the advantages of English for Specific Purposes teaching of the fourth year students majoring in "Electrical and Power Engineering" at National Research Tomsk Polytechnic University by means of the network-based electronic teaching package. This paper analyzes the structural content of the network-based electronic teaching package, shows the key approaches used to develop this tool and focuses on the description of its main components. The conclusions made are based on the results obtained over a three year period (2012-2015) of the network-based electronic teaching package use..Примечания о наличии в документе библиографии/указателя: [References: р. 198 (13 tit.)].Аудитория: .Тематика: электронный ресурс | труды учёных ТПУ | английский язык | электронное обучение | основные подходы Ресурсы он-лайн:Щелкните здесь для доступа в онлайн | Щелкните здесь для доступа в онлайн
Тэги из этой библиотеки: Нет тэгов из этой библиотеки для этого заглавия. Авторизуйтесь, чтобы добавить теги.
Оценка
    Средний рейтинг: 0.0 (0 голосов)
Нет реальных экземпляров для этой записи

Title screen

[References: р. 198 (13 tit.)]

The article analyses the advantages of English for Specific Purposes teaching of the fourth year students majoring in "Electrical and Power Engineering" at National Research Tomsk Polytechnic University by means of the network-based electronic teaching package. This paper analyzes the structural content of the network-based electronic teaching package, shows the key approaches used to develop this tool and focuses on the description of its main components. The conclusions made are based on the results obtained over a three year period (2012-2015) of the network-based electronic teaching package use.

Для данного заглавия нет комментариев.

оставить комментарий.