Implication of Interdisciplinary Team Teaching of an ESP Course / L. V. Maletina, Yu. A. Karmanova, V. V. Kashpur

Уровень набора: Mediterranean Journal of Social Sciences = 2010-Основной Автор-лицо: Maletina, L. V., linguist, Associate Professor of Tomsk Polytechnic University, Candidate of pedagogical sciences, 1955-, Larisa VasilevnaАльтернативный автор-лицо: Karmanova, Yu. A., linguist, Associate Professor of Tomsk Polytechnic University, Candidate of philological sciences, 1984-, Yuliya Alexandrovna;Kashpur, V. V., Valeriya ViktorovnaКоллективный автор (вторичный): Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ), Институт международного образования и языковой коммуникации (ИМОЯК), Кафедра русского языка как иностранного (РКИ);Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ), Институт развития стратегического партнерства и компетенций (ИСПК), Кафедра методики преподавания иностранных языков (МПИЯ)Язык: английский ; резюме, eng.Страна: .Резюме или реферат: This paper aims to discuss the practical experience of “English for specific purposes” (ESP) course team teaching at National Research Tomsk Polytechnic University in Russia. The analysis of the basic concepts determining the team teaching environment, as well as the model in which it can be implemented, are presented herein. The major focus is the effectiveness of teaming of ESP course in enhancing academic and research achievements to meet students’ needs. The conclusion of this paper highlights the benefits and challenges of the suggested model, and addresses the question of whether it can take place in ESP courses in the Russian universities..Примечания о наличии в документе библиографии/указателя: [References: p. 560-561 (19 tit.)].Тематика: электронный ресурс | труды учёных ТПУ Ресурсы он-лайн:Щелкните здесь для доступа в онлайн
Тэги из этой библиотеки: Нет тэгов из этой библиотеки для этого заглавия. Авторизуйтесь, чтобы добавить теги.
Оценка
    Средний рейтинг: 0.0 (0 голосов)
Нет реальных экземпляров для этой записи

Title screen

[References: p. 560-561 (19 tit.)]

This paper aims to discuss the practical experience of “English for specific purposes” (ESP) course team teaching at National Research Tomsk Polytechnic University in Russia. The analysis of the basic concepts determining the team teaching environment, as well as the model in which it can be implemented, are presented herein. The major focus is the effectiveness of teaming of ESP course in enhancing academic and research achievements to meet students’ needs. The conclusion of this paper highlights the benefits and challenges of the suggested model, and addresses the question of whether it can take place in ESP courses in the Russian universities.

Для данного заглавия нет комментариев.

оставить комментарий.