A hypertext analysis of an electronic textbook / S. P. Sopova, T. S. Kust, O. V. Uljyanova

Основной Автор-лицо: Sopova, S. P., linguist, senior lecturer of Yurga technological Institute of Tomsk Polytechnic University, 1986-, Svetlana PetrovnaАльтернативный автор-лицо: Kust, T. S., linguist, Associate Professor of Yurga Institute of Technology of Tomsk Polytechnic University,candidate of philological sciences, 1978-, Tatiana Sergeevna;Uljyanova, O. V., linguist, senior lecturer at Yurginsky technological Institute (branch) of Tomsk Polytechnic University, 1973-, Olga ViktorovnaКоллективный автор (вторичный): Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ), Юргинский технологический институт (филиал) (ЮТИ), Кафедра гуманитарного образования и иностранных языков (ГОИЯ)Язык: английский.Страна: .Резюме или реферат: The paper presents the analysis of an electronic textbook hypertext. The authors considered the mainhypertext features, ways and means of navigation, context menu arrangement and structure, hyperlinks ina formal aspect (linguistic and graphic), in an informative aspect (information showed on the screen afterhyperlinks activation), and from the view point of transition between electronic textbook information units.All these allowed the authors to comprehend the ways for defining an independent trajectory for electronictextbook material study..Тематика: электронный ресурс | труды учёных ТПУ | высшее образование | стресс Ресурсы он-лайн:Щелкните здесь для доступа в онлайн
Тэги из этой библиотеки: Нет тэгов из этой библиотеки для этого заглавия. Авторизуйтесь, чтобы добавить теги.
Оценка
    Средний рейтинг: 0.0 (0 голосов)
Нет реальных экземпляров для этой записи

Title screen

The paper presents the analysis of an electronic textbook hypertext. The authors considered the mainhypertext features, ways and means of navigation, context menu arrangement and structure, hyperlinks ina formal aspect (linguistic and graphic), in an informative aspect (information showed on the screen afterhyperlinks activation), and from the view point of transition between electronic textbook information units.All these allowed the authors to comprehend the ways for defining an independent trajectory for electronictextbook material study.

Для данного заглавия нет комментариев.

оставить комментарий.