Incorporating Blended Learning into the Course of English as a Foreign Language / O. V. Sumtsova, T. Yu. Aikina, O. M. Zubkova

Основной Автор-лицо: Sumtsova, O. V., linguist, Senior Lecturer of Tomsk Polytechnic University, 1977-, Olga VitalievnaАльтернативный автор-лицо: Aikina, T. Yu., linguist, Associate Professor of Tomsk Polytechnic University, Candidate of philological sciences, 1976-, Tatiana Yurievna;Zubkova, O. M., Olga MikhaylovnaКоллективный автор (вторичный): Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ), Институт природных ресурсов (ИПР), Кафедра иностранных языков (ИЯПР)Язык: английский.Страна: .Резюме или реферат: The main objective of the present paper is to consider the concept of blended learning as one of the mostefficient ways of teaching foreign languages at Russian technical higher schools. The benefits and drawbacksof applying this teaching method in the educational process are analyzed on the basis of the discipline“Foreign Language” and E-course designed for first year students via information and communicationstechnology..Тематика: электронный ресурс | труды учёных ТПУ | смешанное обучение | информационно-коммуникационные технологии | технические вузы Ресурсы он-лайн:Щелкните здесь для доступа в онлайн
Тэги из этой библиотеки: Нет тэгов из этой библиотеки для этого заглавия. Авторизуйтесь, чтобы добавить теги.
Оценка
    Средний рейтинг: 0.0 (0 голосов)
Нет реальных экземпляров для этой записи

Title screen

The main objective of the present paper is to consider the concept of blended learning as one of the mostefficient ways of teaching foreign languages at Russian technical higher schools. The benefits and drawbacksof applying this teaching method in the educational process are analyzed on the basis of the discipline“Foreign Language” and E-course designed for first year students via information and communicationstechnology.

Для данного заглавия нет комментариев.

оставить комментарий.