Advantages of using webquests in Efl Classes in A Technical University / M. V. Kuimova [et al.]

Уровень набора: World Journal on Educational Technology: WJET, Scientific JournalАльтернативный автор-лицо: Kuimova, M. V., linguist, Head of the Department of Tomsk Polytechnic University, Candidate of pedagogical sciences, 1976-, Marina Valerievna;Golousenko, M. A., Maksim Anatoljevich;Nikiforov, D. S., Denis Sergeevich;Shcherbakov, V. V., Vladislav VladimirovichКоллективный автор (вторичный): Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ), Физико-технический институт (ФТИ), Кафедра иностранных языков физико-технического института (ИЯФТ)Язык: английский.Страна: .Резюме или реферат: The main purpose of foreign language teaching is to learn to communicate and overcome the language barrier. The article studies the theoretical background of WebQuest as a valuable tool and proves that it helps learners to acquire linguistic and extra-linguistic knowledge. WebQuests ensure a context-based learning environment, help to broaden learners’ perspectives by widening ideas and concepts on different topics and acquiring creative, critical and problem-solving skills. The authors demonstrate positive outcomes of the work with WebQuest in foreign language classes at the Institute of Non-Destructive Testing, National Research Tomsk Polytechnic University..Примечания о наличии в документе библиографии/указателя: [References: p. 170-171 (16 tit.)].Тематика: электронный ресурс | труды учёных ТПУ Ресурсы он-лайн:Щелкните здесь для доступа в онлайн
Тэги из этой библиотеки: Нет тэгов из этой библиотеки для этого заглавия. Авторизуйтесь, чтобы добавить теги.
Оценка
    Средний рейтинг: 0.0 (0 голосов)
Нет реальных экземпляров для этой записи

Title screen

[References: p. 170-171 (16 tit.)]

The main purpose of foreign language teaching is to learn to communicate and overcome the language barrier. The article studies the theoretical background of WebQuest as a valuable tool and proves that it helps learners to acquire linguistic and extra-linguistic knowledge. WebQuests ensure a context-based learning environment, help to broaden learners’ perspectives by widening ideas and concepts on different topics and acquiring creative, critical and problem-solving skills. The authors demonstrate positive outcomes of the work with WebQuest in foreign language classes at the Institute of Non-Destructive Testing, National Research Tomsk Polytechnic University.

Adobe Reader

Для данного заглавия нет комментариев.

оставить комментарий.