Game as a Means to Enhance Foreign Language Teaching / M. V. Kuimova, E. V. Karpacheva

Уровень набора: PonteОсновной Автор-лицо: Kuimova, M. V., linguist, Head of the Department of Tomsk Polytechnic University, Candidate of pedagogical sciences, 1976-, Marina ValerievnaАльтернативный автор-лицо: Karpacheva, E. V., Ekaterina VladimirovnaКоллективный автор (вторичный): Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ), Физико-технический институт (ФТИ), Кафедра иностранных языков физико-технического института (ИЯФТ)Язык: английский.Страна: .Резюме или реферат: Games have many pedagogical benefits and are widely used in education. Gamesenhance the motivation to learn, add variety to a lesson, enhance students’ confidence in theircompetence and add the elements of relaxation and fun. Well-designed games stimulatemental processes, and encourage meaningful verbal communication. This paper discusses theuse of games as a tool in foreign language teaching, highlights the benefits and drawbacks oftheir application, and offers criteria for game selection..Аудитория: .Тематика: электронный ресурс | труды учёных ТПУ | познавательная активность | творческие способности | иностранные языки | мотивации | обучение Ресурсы он-лайн:Щелкните здесь для доступа в онлайн
Тэги из этой библиотеки: Нет тэгов из этой библиотеки для этого заглавия. Авторизуйтесь, чтобы добавить теги.
Оценка
    Средний рейтинг: 0.0 (0 голосов)
Нет реальных экземпляров для этой записи

Title screen

Games have many pedagogical benefits and are widely used in education. Gamesenhance the motivation to learn, add variety to a lesson, enhance students’ confidence in theircompetence and add the elements of relaxation and fun. Well-designed games stimulatemental processes, and encourage meaningful verbal communication. This paper discusses theuse of games as a tool in foreign language teaching, highlights the benefits and drawbacks oftheir application, and offers criteria for game selection.

Для данного заглавия нет комментариев.

оставить комментарий.