Formation of the Professional Competence of a student within the framework of the problem-oriented approach to training / E. V. Politsinskaya, A. V. Sushko, I. A. Semerenko

Уровень набора: (RuTPU)RU\TPU\network\14324, SHS Web of ConferencesОсновной Автор-лицо: Politsinskaya, E. V., economist, senior lecturer of Yurga technological Institute of Tomsk Polytechnic University, 1983-, Ekaterina ViktorovnaАльтернативный автор-лицо: Sushko, A. V., economist, assistant of Yurga technological Institute of Tomsk Polytechnic University, 1982-, Anastasiya Viktorovna;Semerenko, I. A.Коллективный автор (вторичный): Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ), Юргинский технологический институт (филиал) (ЮТИ), Кафедра экономики и автоматизированных систем управления (ЭАСУ)Язык: английский.Резюме или реферат: In the paper the authors consider the personality trait "creativity" as a potential opportunity of every person and as his/her need for being a unique personality. The authors suggest applying the problem-oriented approach to training and interactive training methods in the educational process of the higher education institution as their implementation allows not only encouraging students’ thinking but also forming the creative constituent important for further professional activities and promoting solid career achievements..Примечания о наличии в документе библиографии/указателя: [References: 16 tit.].Тематика: электронный ресурс | труды учёных ТПУ | профессиональная компетентность | студенты | проблемно-ориентированное обучение | образовательные процессы | профессиональная деятельность Ресурсы он-лайн:Щелкните здесь для доступа в онлайн | Щелкните здесь для доступа в онлайн
Тэги из этой библиотеки: Нет тэгов из этой библиотеки для этого заглавия. Авторизуйтесь, чтобы добавить теги.
Оценка
    Средний рейтинг: 0.0 (0 голосов)
Нет реальных экземпляров для этой записи

Title screen

[References: 16 tit.]

In the paper the authors consider the personality trait "creativity" as a potential opportunity of every person and as his/her need for being a unique personality. The authors suggest applying the problem-oriented approach to training and interactive training methods in the educational process of the higher education institution as their implementation allows not only encouraging students’ thinking but also forming the creative constituent important for further professional activities and promoting solid career achievements.

Для данного заглавия нет комментариев.

оставить комментарий.