Preserving Russian Cultural Identity of Learners in Multicultural Learning Environment / T. V. Vasilyeva [et al.]

Уровень набора: (RuTPU)RU\TPU\network\2898, Procedia - Social and Behavioral SciencesАльтернативный автор-лицо: Vasilyeva, T. V., Tatyana;Uskova, O. A., Olga;Kosheleva, E. Yu., Linguist, Associate Professor at Tomsk Polytechnic University, Candidate of Historical Sciences, 1977-, Elena Yurievna;Dong Thi Lin JangКоллективный автор (вторичный): Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ), Институт международного образования и языковой коммуникации (ИМОЯК), Кафедра междисциплинарная (МД)Язык: английский.Резюме или реферат: The purpose of this article is to move readers toward a deeper understanding of and wider respect for the issues of the modern system of bilingual education based on the principles of multiculturalism. Different conditions of learning are taken into account: the Russian language in restricted linguistic medium as well as Russian as a foreign language. The principles of multiculturalism determine the educational concepts used in teaching Russian to diverse categories of learners. The authors developed different approaches to the methodology of teaching the Russian language depending upon the conditions of the language environment..Примечания о наличии в документе библиографии/указателя: [References: р. 36-37 (8 tit.)].Аудитория: .Тематика: электронный ресурс | труды учёных ТПУ | культурная идентичность | мультикультурализм | русский язык как иностранный | языковая среда Ресурсы он-лайн:Щелкните здесь для доступа в онлайн | Щелкните здесь для доступа в онлайн
Тэги из этой библиотеки: Нет тэгов из этой библиотеки для этого заглавия. Авторизуйтесь, чтобы добавить теги.
Оценка
    Средний рейтинг: 0.0 (0 голосов)
Нет реальных экземпляров для этой записи

Title screen

[References: р. 36-37 (8 tit.)]

The purpose of this article is to move readers toward a deeper understanding of and wider respect for the issues of the modern system of bilingual education based on the principles of multiculturalism. Different conditions of learning are taken into account: the Russian language in restricted linguistic medium as well as Russian as a foreign language. The principles of multiculturalism determine the educational concepts used in teaching Russian to diverse categories of learners. The authors developed different approaches to the methodology of teaching the Russian language depending upon the conditions of the language environment.

Для данного заглавия нет комментариев.

оставить комментарий.