E-learning as a Way to Improve the Quality of Educational for International Students / O. V. Yanushchik, E. G. Pakhomova, Kh. Batbold

Уровень набора: (RuTPU)RU\TPU\network\2898, Procedia - Social and Behavioral SciencesОсновной Автор-лицо: Yanushchik, O. V., mathematician, associate Professor of Tomsk Polytechnic University, candidate of pedagogical Sciences, 1974-, Olga VladimirovnaАльтернативный автор-лицо: Pakhomova, E. G., mathematician, Associate Professor of Tomsk Polytechnic University, Candidate of physical and mathematical sciences, 1945-, Elena Grigorievna;Batbold, Kh., KhongorzulКоллективный автор (вторичный): Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ), Физико-технический институт (ФТИ), Кафедра высшей математики (ВМ)Язык: английский.Резюме или реферат: The article focuses on the problem of teaching mathematics to students of an engineering university learning in a non-native language. The results of a survey helped us identify the main difficulties facing international students when they begin their studies at Russian universities. We also describe a methodology of teaching mathematics using e-learning as web-based instruction. The use of e-learning in the educational process improves the quality of practical training and provides a better understanding of the course..Примечания о наличии в документе библиографии/указателя: [References: р. 155 (18 tit.)].Аудитория: .Тематика: электронный ресурс | труды учёных ТПУ | электронное обучение | качество | образование | иностранные студенты | математика Ресурсы он-лайн:Щелкните здесь для доступа в онлайн | Щелкните здесь для доступа в онлайн
Тэги из этой библиотеки: Нет тэгов из этой библиотеки для этого заглавия. Авторизуйтесь, чтобы добавить теги.
Оценка
    Средний рейтинг: 0.0 (0 голосов)
Нет реальных экземпляров для этой записи

Title screen

[References: р. 155 (18 tit.)]

The article focuses on the problem of teaching mathematics to students of an engineering university learning in a non-native language. The results of a survey helped us identify the main difficulties facing international students when they begin their studies at Russian universities. We also describe a methodology of teaching mathematics using e-learning as web-based instruction. The use of e-learning in the educational process improves the quality of practical training and provides a better understanding of the course.

Для данного заглавия нет комментариев.

оставить комментарий.