The task adaptation method for determining the optical flow problem of interactive objects recognition in real time / R. A. Bagutdinov, A. A. Zakharova

Уровень набора: (RuTPU)RU\TPU\network\3526, Journal of Physics: Conference SeriesОсновной Автор-лицо: Bagutdinov, R. A., Specialist in the field of engineering graphics and descriptive geometry, Assistant of the Department of Tomsk Polytechnic University, 1985-, Ravil AnatolievichАльтернативный автор-лицо: Zakharova, A. A., specialist in the field of informatics and computer technology, Professor of Tomsk Polytechnic University, Doctor of technical sciences, 1972-, Alena AlexandrovnaКоллективный автор (вторичный): Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ), Институт кибернетики (ИК), Кафедра инженерной графики и промышленного дизайна (ИГПД)Язык: английский.Резюме или реферат: In this paper, we solved the problem of determining the optical flow as a stationary image and a real-time video stream. Unlike conventional methods of calculation, the problem of the module integrated vision determines the optical flow in Unity3D interactive environment to obtain real time data. The carried out testing and approbation of data presented an image processing algorithm, an experiment, the results obtained by the optical flow..Примечания о наличии в документе библиографии/указателя: [References: 20 tit.].Тематика: электронный ресурс | труды учёных ТПУ | оптические потоки | объекты | реальное время | распознавание изображений Ресурсы он-лайн:Щелкните здесь для доступа в онлайн | Щелкните здесь для доступа в онлайн
Тэги из этой библиотеки: Нет тэгов из этой библиотеки для этого заглавия. Авторизуйтесь, чтобы добавить теги.
Оценка
    Средний рейтинг: 0.0 (0 голосов)
Нет реальных экземпляров для этой записи

Title screen

[References: 20 tit.]

In this paper, we solved the problem of determining the optical flow as a stationary image and a real-time video stream. Unlike conventional methods of calculation, the problem of the module integrated vision determines the optical flow in Unity3D interactive environment to obtain real time data. The carried out testing and approbation of data presented an image processing algorithm, an experiment, the results obtained by the optical flow.

Для данного заглавия нет комментариев.

оставить комментарий.