Language portfolio as a self-assessment tool in foreign language learning / M. V. Kuimova, M. A. Golousenko

Уровень набора: PonteОсновной Автор-лицо: Kuimova, M. V., linguist, Head of the Department of Tomsk Polytechnic University, Candidate of pedagogical sciences, 1976-, Marina ValerievnaАльтернативный автор-лицо: Golousenko, M. A., Maksim AnatoljevichКоллективный автор (вторичный): Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ), Физико-технический институт (ФТИ), Кафедра иностранных языков физико-технического института (ИЯФТ);Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ), Институт неразрушающего контроля (ИНК), Кафедра оборудования и технологии сварочного производства (ОТСП)Язык: английский.Страна: .Резюме или реферат: The modern labor market puts forward high demands for jobs not only among university graduates, but also among specialists with experience. The training of competent and independent graduates able to meet the labor market competition requires innovative approaches to teaching, scientific and methodical work of the educational process. Portfolio is one of modern technologies allowing to effectively plan and assess the process and results of training. It complements traditional assessment means allowing to track the student?s individual progress in a broad educational context. The authors consider theoretical background language of portfolio and share their experience of working with it while studying a foreign language..Аудитория: .Тематика: электронный ресурс | труды учёных ТПУ | иностранный язык | обучение | самооценка | портфолио Ресурсы он-лайн:Щелкните здесь для доступа в онлайн
Тэги из этой библиотеки: Нет тэгов из этой библиотеки для этого заглавия. Авторизуйтесь, чтобы добавить теги.
Оценка
    Средний рейтинг: 0.0 (0 голосов)
Нет реальных экземпляров для этой записи

Title screen

The modern labor market puts forward high demands for jobs not only among university graduates, but also among specialists with experience. The training of competent and independent graduates able to meet the labor market competition requires innovative approaches to teaching, scientific and methodical work of the educational process. Portfolio is one of modern technologies allowing to effectively plan and assess the process and results of training. It complements traditional assessment means allowing to track the student?s individual progress in a broad educational context. The authors consider theoretical background language of portfolio and share their experience of working with it while studying a foreign language.

Для данного заглавия нет комментариев.

оставить комментарий.