A Technique for Assessment of Parallelism of Specialized Test Variants Using Statistical Methods / O. V. Marukhina [et al.]

Уровень набора: (RuTPU)RU\TPU\network\3526, Journal of Physics: Conference SeriesАльтернативный автор-лицо: Marukhina, O. V., specialist in the field of education quality assessment, Associate Professor of the Tomsk Polytechnic University, Candidate of technical sciences, 1974-, Olga Vladimirovna;Zamyatina, O. M., Specialist in the field of informatics and computer technology, Associate Professor of Tomsk Polytechnic University, Candidate of technical sciences, 1978-, Oksana Mikhailovna;Mozgaleva, P. I., Specialist in the field of informatics and computer technology, Expert of Tomsk Polytechnic University, 1987-, Polina Igorevna;Papina, I. V.Коллективный автор (вторичный): Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ), Институт кибернетики (ИК)Язык: английский.Резюме или реферат: The paper offers a technique for evaluation of parallelism of ongoing student assessment test variants on the basis of statistical methods through the example of tests in mathematics. The authors analyze the test results of National Research Tomsk Polytechnic University students and make adequate conclusions regarding parallelism of text variants..Примечания о наличии в документе библиографии/указателя: [References: 12 tit.].Тематика: электронный ресурс | труды учёных ТПУ | параллелизм | статистические методы | тесты | математика | тестирование Ресурсы он-лайн:Щелкните здесь для доступа в онлайн | Щелкните здесь для доступа в онлайн
Тэги из этой библиотеки: Нет тэгов из этой библиотеки для этого заглавия. Авторизуйтесь, чтобы добавить теги.
Оценка
    Средний рейтинг: 0.0 (0 голосов)
Нет реальных экземпляров для этой записи

Title screen

[References: 12 tit.]

The paper offers a technique for evaluation of parallelism of ongoing student assessment test variants on the basis of statistical methods through the example of tests in mathematics. The authors analyze the test results of National Research Tomsk Polytechnic University students and make adequate conclusions regarding parallelism of text variants.

Для данного заглавия нет комментариев.

оставить комментарий.