Foreign language learning in promoting students' spiritual and moral values / M. V. Kuimova, H. Uzunboylu, M. A. Golousenko

Уровень набора: PonteОсновной Автор-лицо: Kuimova, M. V., linguist, Head of the Department of Tomsk Polytechnic University, Candidate of pedagogical sciences, 1976-, Marina ValerievnaАльтернативный автор-лицо: Uzunboylu, H.;Golousenko, M. A., Maksim AnatoljevichКоллективный автор (вторичный): Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ), Физико-технический институт (ФТИ), Кафедра иностранных языков физико-технического института (ИЯФТ)Язык: английский.Страна: .Резюме или реферат: Spiritual and moral education is a set of forms, means, methods and principles that promote the growth of moral values, culture and social experience. In practice this means that universities strive to develop not only professional skills and competences, but also students' spiritual interests, constructive and creative potential, and readiness for lifelong learning and self-development. The paper addresses the issues of a foreign language as one of the means to develop students' spiritual and moral values. The process of learning a foreign language raises intercultural awareness, favors understanding, cultural tolerance and respect towards diversity, and promotes students' spiritual growth..Примечания о наличии в документе библиографии/указателя: [References: 23 tit.].Аудитория: .Тематика: электронный ресурс | труды учёных ТПУ | иностранные языки | высшее образование | межкультурная компетенция | уважение | духовные ценности | моральные ценности | толерантность Ресурсы он-лайн:Щелкните здесь для доступа в онлайн
Тэги из этой библиотеки: Нет тэгов из этой библиотеки для этого заглавия. Авторизуйтесь, чтобы добавить теги.
Оценка
    Средний рейтинг: 0.0 (0 голосов)
Нет реальных экземпляров для этой записи

Title screen

[References: 23 tit.]

Spiritual and moral education is a set of forms, means, methods and principles that promote the growth of moral values, culture and social experience. In practice this means that universities strive to develop not only professional skills and competences, but also students' spiritual interests, constructive and creative potential, and readiness for lifelong learning and self-development. The paper addresses the issues of a foreign language as one of the means to develop students' spiritual and moral values. The process of learning a foreign language raises intercultural awareness, favors understanding, cultural tolerance and respect towards diversity, and promotes students' spiritual growth.

Для данного заглавия нет комментариев.

оставить комментарий.