Digital economy and logistics as new areas of study in Higher Education / O. V. Kabanov, Ju. E. Starostina, L. N. Nazarova [et al.]

Уровень набора: OpcionАльтернативный автор-лицо: Kabanov, O. V., Oleg Vladimirovich;Starostina, Ju. E., Julia Evgenievna;Nazarova, L. N., Lionella Nikolaevna;Yakimova, T. B., Economist, Associate Professor of Tomsk Polytechnic University, Candidate of economic sciences, 1978-, Tatiana Borisovna;Govorkov, A. S., Aleksey Sergeevich;Tsvetkova, I. I., Izabella Ivanovna;Prasolov, V. I., Valery IvanovichКоллективный автор (вторичный): Национальный исследовательский Томский политехнический университет, Школа базовой инженерной подготовки, Отделение социально-гуманитарных наукЯзык: английский ; резюме, eng.Резюме или реферат: The article discusses promising trends in the formation of the concept of creating an economy in the numerical sphere, reveals the difficulties that arise before the concept of creating a numerical community at the stage of development via comparative qualitative research methods. As a result, it is impossible to instill the principles of logistics if there is no rational distribution. In conclusion, Logistics provides an understanding not only of the logic of using the materials of this economic system, but also the knowledge gained about the state of the student's knowledge..Тематика: электронный ресурс | труды учёных ТПУ | numerical macroeconomics | formation | nternet directions | макроэкономика | высшее образование Ресурсы он-лайн:Щелкните здесь для доступа в онлайн
Тэги из этой библиотеки: Нет тэгов из этой библиотеки для этого заглавия. Авторизуйтесь, чтобы добавить теги.
Оценка
    Средний рейтинг: 0.0 (0 голосов)
Нет реальных экземпляров для этой записи

Title screen

The article discusses promising trends in the formation of the concept of creating an economy in the numerical sphere, reveals the difficulties that arise before the concept of creating a numerical community at the stage of development via comparative qualitative research methods. As a result, it is impossible to instill the principles of logistics if there is no rational distribution. In conclusion, Logistics provides an understanding not only of the logic of using the materials of this economic system, but also the knowledge gained about the state of the student's knowledge.

Для данного заглавия нет комментариев.

оставить комментарий.