Teaching students of TPU energy & power engineering school to read technical texts in a foreign language: Psycholinguistic aspectsand engagement principles / I. A. Babaeva, N. S. Kemerova, N. A. Kachalov

Уровень набора: (RuTPU)RU\TPU\network\4816, AIP Conference ProceedingsОсновной Автор-лицо: Babaeva, I. A., Irina ArnoldovnaАльтернативный автор-лицо: Kemerova, N. S., linguist, Senior Lecturer of Tomsk Polytechnic University, 1978-, Natalia Sergeevna;Kachalov, N. A., linguist, Head of the Department, Associate Professor of Tomsk Polytechnic University, candidate of pedagogical sciences, 1954-, Nikolay AleksandrovichКоллективный автор (вторичный): Национальный исследовательский Томский политехнический университет, Школа базовой инженерной подготовки, Отделение иностранных языковЯзык: английский.Серия: Scientific and technical discourse: synergy of linguistics and technologyРезюме или реферат: The article is devoted to the problem of engaging students of TPU Energy & Power Engineering School in reading technical texts in a foreign language. Regarding this problem, the authors present the results of their research on the psycholinguistic aspects and engagement principles that should be taken into account when choosing teaching methods and tasks..Примечания о наличии в документе библиографии/указателя: [References: 9 tit.].Тематика: электронный ресурс | труды учёных ТПУ | обучение | студенты | технические тексты | иностранные языки Ресурсы он-лайн:Щелкните здесь для доступа в онлайн
Тэги из этой библиотеки: Нет тэгов из этой библиотеки для этого заглавия. Авторизуйтесь, чтобы добавить теги.
Оценка
    Средний рейтинг: 0.0 (0 голосов)
Нет реальных экземпляров для этой записи

Title screen

[References: 9 tit.]

The article is devoted to the problem of engaging students of TPU Energy & Power Engineering School in reading technical texts in a foreign language. Regarding this problem, the authors present the results of their research on the psycholinguistic aspects and engagement principles that should be taken into account when choosing teaching methods and tasks.

Для данного заглавия нет комментариев.

оставить комментарий.