000 | 01091nmm0a2200337 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 141779 | ||
005 | 20231029185153.0 | ||
010 | _a3540007873 | ||
035 | _a(RuTPU)RU\TPU\book\153677 | ||
090 | _a141779 | ||
100 | _a20080827d2003 k y0engy50 ba | ||
101 | 0 | _aeng | |
102 | _aDE | ||
105 | _aa z 001zy | ||
200 | 1 |
_aCome, Let's Play: Scenario-Based Programming Using LSCs and the Play-Engine _fD. Harel, R. Marelly |
|
210 |
_aBerlin _cSpringer-Verlag _d2003 |
||
215 |
_a382 p. _cil. _eCD-ROM |
||
320 | _aReferences: p. 369-374. | ||
320 | _aIndex: p. 375-382. | ||
610 | 1 | _aвычислительная техника | |
610 | 1 | _aпрограммирование | |
610 | 1 | _aобъектно-ориентированное программирование | |
610 | 1 | _aграфический дизайн | |
610 | 1 | _aанглийский язык | |
610 | 1 | _aCD-ROM | |
675 |
_a681.327.1 _v3 |
||
700 | 1 |
_aHarel _bD. _gDavid |
|
701 | 1 |
_aMarelly _bR. _gRami |
|
801 | 1 |
_aRU _b63413507 _c20080827 _gPSBO |
|
801 | 2 |
_aRU _b63413507 _c20080925 _gPSBO |
|
942 | _cMX |