000 01091nmm0a2200337 4500
001 141779
005 20231029185153.0
010 _a3540007873
035 _a(RuTPU)RU\TPU\book\153677
090 _a141779
100 _a20080827d2003 k y0engy50 ba
101 0 _aeng
102 _aDE
105 _aa z 001zy
200 1 _aCome, Let's Play: Scenario-Based Programming Using LSCs and the Play-Engine
_fD. Harel, R. Marelly
210 _aBerlin
_cSpringer-Verlag
_d2003
215 _a382 p.
_cil.
_eCD-ROM
320 _aReferences: p. 369-374.
320 _aIndex: p. 375-382.
610 1 _aвычислительная техника
610 1 _aпрограммирование
610 1 _aобъектно-ориентированное программирование
610 1 _aграфический дизайн
610 1 _aанглийский язык
610 1 _aCD-ROM
675 _a681.327.1
_v3
700 1 _aHarel
_bD.
_gDavid
701 1 _aMarelly
_bR.
_gRami
801 1 _aRU
_b63413507
_c20080827
_gPSBO
801 2 _aRU
_b63413507
_c20080925
_gPSBO
942 _cMX