000 | 01267nam0a2200373 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 214468 | ||
005 | 20231029204045.0 | ||
010 | _a0340725311 | ||
035 | _a(RuTPU)RU\TPU\book\234339 | ||
090 | _a214468 | ||
100 | _a20120424d m y0engy50 ba | ||
101 | 0 | _aeng | |
102 | _aGB | ||
105 | _aa j 001zy | ||
200 | 1 |
_aTargeting Assessment in the Primary Classroom _e Strategies for Planning, Assessment, Pupil Feedback and Target Setting _fS. Clarke |
|
210 |
_aLondon _cHodder Murray _d2006 |
||
215 | _a120 p. | ||
320 | _aReferences: p. 118-120. | ||
606 | 1 |
_aАнглийский язык _xПреподавание и методика изучения _2stltpush _3(RuTPU)RU\TPU\subj\29067 |
|
610 | 1 | _aоценки | |
610 | 1 | _aоценочная деятельность | |
610 | 1 | _aобучение | |
610 | 1 | _aпреподавание | |
610 | 1 | _aкритерии | |
610 | 1 | _aитоговая аттестация | |
610 | 1 | _aучет | |
610 | 1 | _aпланирование | |
610 | 1 | _aдостижения | |
610 | 1 | _aначальная школа | |
686 |
_aШ143.21-9 _vLBC/SL-A _2rubbk |
||
700 | 1 |
_aClarke _bS. _gShirley |
|
801 | 1 |
_aRU _b63413507 _c20120424 |
|
801 | 2 |
_aRU _b63413507 _c20120904 _gRCR |
|
942 | _cBK |