000 03856naa2a2200469 4500
001 536937
005 20231030025105.0
035 _a(RuTPU)RU\TPU\prd\226242
035 _aRU\TPU\prd\226230
090 _a536937
100 _a20141121a2013 k y0rusy50 ba
101 0 _aeng
102 _aRU
135 _adrcn ---uucaa
181 0 _ai
182 0 _ab
200 1 _aEconomic appeal of internet marketing
_fK.V. Schelukhina
_glang. adv. N. A. Dmitrienko
203 _aText
_celectronic
215 _a1 файл (23 Кб)
225 1 _aЭкономические науки
230 _aЭлектронные текстовые данные (1 файл : 23 Кб)
300 _aTitle screen
320 _a[References: 3 tit.]
330 _aThe article discusses the benefits and types of Internet advertizing. The author analyzes the two most popular kind of online marketing: contextual advertizing and advertizing in social media. Tells about their pluses and a minus, the degree of relevance and efficiency of the market these services. After consideration the author comes to conclusions that the Internet marketing develops fast rates. Online gets into all areas of human activity. In this situation, the contextual advertizing has leading positions, but as this sphere quickly changes, and it is possible that in the future a new direction as advertizing in social media will come to the forefront.
330 _aВ статье рассматриваются преимущества и разновидности интернет рекламы. Автор анализирует два самых популярных вида он-лайн маркетинга: контекстная реклама и реклама в социальных медиа. Рассказывает об их плюсах и минуса, степени востребованности и эффективности на рынке данных услуг. После рассмотрения автор приходит к выводам, что интернет маркетинг развивается довольно быстрыми темпами. Он-лайн проникает во все сферы деятельности человека. В данной ситуации, контекстная реклама имеет ведущие позиции, но так как данная сфера быстро меняется, в будущем, возможно, что такое новое направление как реклама в социальных медиа выйдет на первый план.
453 _aШелухина, К. В.
461 1 _0(RuTPU)RU\TPU\prd\225573
_x2312-2978
_tJournal of Economics and Social Sciences
_oelectronic scientific journal
_d2012-
463 1 _0(RuTPU)RU\TPU\prd\226192
_t№ 2
_v[3 p.]
_d2013
610 1 _ainternet advertizing
610 1 _aefficiency of investment
610 1 _apromotional offer
610 1 _aeconomic appeal
610 1 _acontextual advertizing
610 1 _asearch engines
610 1 _acost per visitor
700 1 _aSchelukhina
_bK.V.
702 1 _aDmitrienko
_bN. A.
_clinguist
_cAssociate Professor of Tomsk Polytechnic University, Candidate of pedagogical sciences
_f1980-
_gNatalya Aleksandrovna
_2stltpush
_3(RuTPU)RU\TPU\pers\30989
_4727
712 0 2 _aНациональный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ)
_bИнститут социально-гуманитарных технологий (ИСГТ)
_bКафедра иностранных языков (ИЯСГТ)
_h7147
_2stltpush
_3(RuTPU)RU\TPU\col\18376
801 1 _aRU
_b63413507
_c20090623
_gPSBO
801 2 _aRU
_b63413507
_c20160921
_gPSBO
856 4 _uhttp://earchive.tpu.ru/handle/11683/21735
942 _cBK