000 04150naa2a2200433 4500
001 544648
005 20231030025724.0
035 _a(RuTPU)RU\TPU\prd\236433
035 _aRU\TPU\prd\236409
090 _a544648
100 _a20150514a2015 k y0rusy50 ba
101 0 _aeng
102 _aRU
135 _adrcn ---uucaa
181 0 _ai
182 0 _ab
200 1 _aSocial Media Marketing in Russia
_fYu. A. Ageeva, Z. S. Zaviyalova
203 _aText
_celectronic
215 _a1 файл (295 Кб)
225 1 _aЭкономические науки
230 _aЭлектронные текстовые данные (1 файл : 295 Кб)
300 _aTitle screen
320 _a[References: 9 tit.]
330 _aThe article focuses on using social media for business promotion. The authors analyze and compare the SMM experience in the western countries and Russia, give examples of failed promotion. A short review of Russian social networks are given including their peculiar features, which are important to consider when planning a SMM campaign. The main problems and perspectives of Russian SMM are described in conclusion of the article. In order to present the situation and specific of use of social networks in marketing communication in Russia and abroad the following methods were employed: analysis of the scientific literature, inquiry, observation, and data analysis. This article will be useful for small and medium-sized businesses who are promoting in social media as well as for those, who only plan to.
330 _aСтатья сосредоточена на использовании социальных медиа для продвижения бизнеса. Авторы анализируют и сравнивают опыт SMM в западных странах и в России, приводят примеры неудачного продвижения. Дан краткий обзор российских социальных сетей, в том числе описаны их специфические особенности, которые важно учитывать, планируя SMM кампанию.В заключении приводятся основные проблемы и перспективы российского SMM. Чтобы описать ситуацию и специфику использования социальных сетей в маркетинговых коммуникациях в России и за рубежом были использованы следующие методы: анализ научной литературы, дознания, наблюдения и анализ данных. Данная статья будет полезна предприятиям малого и среднего бизнеса, кто продвигается в социальных медиа, а также для тех, кто только планирует.
453 _aАгеева, Ю. А.
461 1 _0(RuTPU)RU\TPU\prd\225573
_x2312-2978
_tJournal of Economics and Social Sciences
_oelectronic scientific journal
_d2012-
463 1 _0(RuTPU)RU\TPU\prd\236334
_t№ 6
_v[5 p.]
_d2015
610 1 _aelectronic resource
610 1 _amedia
610 1 _asocial networks
610 1 _amarketing
700 1 _aAgeeva
_bYu. A.
701 1 _aZaviyalova
_bZ. S.
_cspecialist in the field of culture studies and social communication
_cassociate Professor of Tomsk Polytechnic University, candidate of philosophical Sciences
_f1981-
_gZinaida Sergeevna
_2stltpush
_3(RuTPU)RU\TPU\pers\33130
712 0 2 _aНациональный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ)
_bИнститут социально-гуманитарных технологий (ИСГТ)
_bКафедра культурологии и социальной коммуникации (КТЛ)
_h42
_2stltpush
_3(RuTPU)RU\TPU\col\18374
801 1 _aRU
_b63413507
_c20090623
_gPSBO
801 2 _aRU
_b63413507
_c20160921
_gPSBO
856 4 _uhttp://earchive.tpu.ru/handle/11683/21694
942 _cBK