000 | 04330naa2a2200493 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 610138 | ||
005 | 20231030034530.0 | ||
035 | _a(RuTPU)RU\TPU\conf\7734 | ||
035 | _aRU\TPU\conf\7719 | ||
090 | _a610138 | ||
100 | _a20150112d2014 k y0rusy50 ca | ||
101 | 0 |
_arus _deng |
|
102 | _aRU | ||
105 | _ay z 100zy | ||
135 | _adrgn ---uucaa | ||
181 | 0 | _ai | |
182 | 0 | _ab | |
200 | 1 |
_aИспользование информационно-коммуникационной платформы MOODLE в обучении иностранным языкам студентов технических специальностей _dUsing software e-learning platform MOODLE in teaching foreign languages the students of technical spesialities _fО. В. Сумцова |
|
203 |
_aТекст _cэлектронный |
||
225 | 1 | _aСовременные технологии обучения в инженерном образовании. Среда электронного обучения как инструмент организации учебного процесса | |
230 | _a1 компьютерный файл (pdf; 380 Кб) | ||
300 | _aЗаглавие с титульного листа. | ||
320 | _a[Библиогр.: с. 153 (3 назв.)] | ||
330 | _aThis work is devoted to the integration of the software e-learning platform MOODLE into English language teaching the students of technical specialities. Without doubt, the platform is one of the most actual and effective technologies applied in the organization of English language teaching at technical universities nowadays. Foreign language teaching has been given consideration since recently because after graduating from the university modern engineers are supposed to possess an excellent knowledge of foreign language for specific purposes. Nowadays it is almost impossible to make a successful career in engineering without speaking English. But it is a complex task for non-linguistic students to acquire the knowledge of a foreign language for a very short period of time according to the education program. This problem could be solved by means of software e-learning platform MOODLE. | ||
337 | _aAdobe Reader | ||
463 | 1 |
_0(RuTPU)RU\TPU\conf\7637 _tУровневая подготовка специалистов: электронное обучение и открытые образовательные ресурсы _oсборник трудов I Всероссийской научно-методической конференции, 20-21 марта 2014 г., Томск _fНациональный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ) ; ред. кол. А. И. Чучалин [и др.] _v[С. 151-153] _d2014 |
|
510 | 1 |
_aUsing software e-learning platform MOODLE in teaching foreign languages the students of technical spesialities _zeng |
|
610 | 1 | _aэлектронный ресурс | |
610 | 1 | _aтруды учёных ТПУ | |
610 | 1 | _aинформационно-коммуникационные платформы | |
610 | 1 | _aMoodle | |
610 | 1 | _aобучение | |
610 | 1 | _aиностранные языки | |
610 | 1 | _aстуденты | |
610 | 1 | _aтехнические специальности | |
610 | 1 | _aпрограммное обеспечение | |
610 | 1 | _aанглийский язык | |
610 | 1 | _aэлектронное обучение | |
700 | 1 |
_aСумцова _bО. В. _cлингвист _cстарший преподаватель Томского политехнического университета _f1977- _gОльга Витальевна _2stltpush _3(RuTPU)RU\TPU\pers\30355 |
|
712 | 0 | 2 |
_aНациональный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ) _bИнститут физики высоких технологий (ИФВТ) _bКафедра иностранных языков Института физики высоких технологий (ИЯФВТ) _h71 _2stltpush _3(RuTPU)RU\TPU\col\18696 |
801 | 2 |
_aRU _b63413507 _c20210408 _gRCR |
|
856 | 4 | _uhttp://earchive.tpu.ru/handle/11683/25753 | |
856 | 4 | _uhttp://www.lib.tpu.ru/fulltext/c/2014/C09/059.pdf | |
942 | _cBK |