000 03021naa2a2200529 4500
001 632534
005 20231030035919.0
035 _a(RuTPU)RU\TPU\conf\34242
035 _aRU\TPU\conf\34240
090 _a632534
100 _a20201211d2020 k y0rusy50 ba
101 0 _aeng
102 _aRU
105 _ay z 101zy
135 _adrgn ---uucaa
181 0 _ai
182 0 _ab
200 1 _aThe teacher's roles in the contemporary educational process
_fМ. Е. Горских, О. В. Арсентьев
_gнауч. рук. Я. В. Розанова
203 _aТекст
_cэлектронный
230 _a1 компьютерный файл (pdf; 707 Kb)
300 _aЗаглавие с экрана
320 _a[Библиогр.: с. 21 (4 назв.)]
330 _aThe article attempts to examine the transformation of the teacher's role in the education process. The description of modern trends in Higher Education has been provided. The roles of teachers have been listed. The model illustrating the roles of a contemporary teacher in correlation with the lesson format and the skills to be trained has been presented.
463 0 _0(RuTPU)RU\TPU\conf\34199
_tЛингвистические и культурологические аспекты современного инженерного образования
_oсборник материалов Международной научно-практической конференции, Томск, 10-12 ноября 2020 г.
_fНациональный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ) ; под ред. Ю. В. Кобенко
_v[С. 18-21]
_d2020
610 1 _aэлектронный ресурс
610 1 _aтруды учёных ТПУ
610 1 _athe teacher's roles
610 1 _acontemporary education
610 1 _atertiary education
610 1 _atrends
610 1 _alesson formats
610 1 _askills
610 1 _aучителя
610 1 _aсовременное образование
610 1 _aвысшее образование
610 1 _aтенденции
610 1 _aформаты
610 1 _aуроки
610 1 _aнавыки
610 1 _aумения
700 1 _aГорских
_bМ. Е.
701 1 _aАрсентьев
_bО. В.
702 1 _aРозанова
_bЯ. В.
_cлингвист
_cстарший преподаватель Томского политехнического университета
_f1983-
_gЯна Викторовна
_2stltpush
_4727
712 0 2 _aНациональный исследовательский Томский политехнический университет
_bШкола базовой инженерной подготовки
_bОтделение иностранных языков
_h8029
_2stltpush
_3(RuTPU)RU\TPU\col\23510
801 2 _aRU
_b63413507
_c20201221
_gRCR
856 4 _uhttp://earchive.tpu.ru/handle/11683/64147
942 _cBK