000 02847naa2a2200457 4500
001 632545
005 20231030035919.0
035 _a(RuTPU)RU\TPU\conf\34253
035 _aRU\TPU\conf\34250
090 _a632545
100 _a20201211d2020 k y0rusy50 ba
101 0 _aeng
102 _aRU
105 _ay z 101zy
135 _adrgn ---uucaa
181 0 _ai
182 0 _ab
200 1 _aCybersport in educational practices
_fД. С. Чешуин
_gнауч. рук. Л. А. Гончарова
203 _aТекст
_cэлектронный
230 _a1 компьютерный файл (pdf; 697 Kb)
300 _aЗаглавие с экрана
320 _a[Библиогр.: с. 156 (4 назв.)]
330 _aIn this article, there was made an attempt to describe the possibilities of modern technologies such as sybersport in education. The author gives the detailed explanation of esport and clarifies the reason why this resource could be used not only for entertainment but also serves as a huge platform for developing a varity of skills. In addition, some educational institutions are presented where esport has already been integrated.
463 0 _0(RuTPU)RU\TPU\conf\34199
_tЛингвистические и культурологические аспекты современного инженерного образования
_oсборник материалов Международной научно-практической конференции, Томск, 10-12 ноября 2020 г.
_fНациональный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ) ; под ред. Ю. В. Кобенко
_v[С. 154-156]
_d2020
610 1 _aэлектронный ресурс
610 1 _aтруды учёных ТПУ
610 1 _aesport
610 1 _acomputer sports
610 1 _atournament
610 1 _aeducation
610 1 _askills
610 1 _aкиберспорт
610 1 _aобразовательная практика
610 1 _aнавыки
610 1 _aумения
700 1 _aЧешуин
_bД. С.
702 1 _aГончарова
_bЛ. А.
_cлингвист
_cдоцент Томского политехнического университета, кандидат педагогических наук
_f1982-
_gЛюбовь Анатольевна
_2stltpush
_4727
712 0 2 _aНациональный исследовательский Томский политехнический университет
_bШкола базовой инженерной подготовки
_bОтделение иностранных языков
_h8029
_2stltpush
_3(RuTPU)RU\TPU\col\23510
801 2 _aRU
_b63413507
_c20201221
_gRCR
856 4 _uhttp://earchive.tpu.ru/handle/11683/64145
942 _cBK