000 02091nlm1a2200349 4500
001 640666
005 20231030040402.0
035 _a(RuTPU)RU\TPU\network\5238
090 _a640666
100 _a20150423a2012 k y0rusy50 ba
101 0 _aeng
102 _aRU
135 _adrcn ---uucaa
181 0 _ai
182 0 _ab
200 1 _aThe problem of inclusive education in Moscow and Tomsk regions
_fT. B. Lysuneth
203 _aText
_celectronic
225 1 _aПедагогические науки
300 _aЗаглавие с экрана
320 _a[Библиогр.: с. 14 (4 назв.)]
330 _aThe article tells about the problem of inclusive education in Moscow and Tomsk regions. It describes the possible variants of educating children with limited abilities in different types of educational establishments, gives the norms of organizing educational process and presents data on the amount of children with different diagnoses and the number of special educational establishments in Moscow and Tomsk regions.
333 _aРежим доступа: по договору с организацией-держателем ресурса
461 _tАльманах современной науки и образования
_d2004-
463 _t№ 8 (63)
_v[С. 11-14]
_d2012
610 1 _aэлектронный ресурс
610 1 _aтруды учёных ТПУ
700 1 _aLysuneth
_bT. B.
_clinguist
_cSenior Lecturer of Tomsk Polytechnic University
_f1976-
_gTatiana Borisovna
_2stltpush
_3(RuTPU)RU\TPU\pers\33128
712 0 2 _aНациональный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ)
_bИнститут социально-гуманитарных технологий (ИСГТ)
_bКафедра иностранных языков (ИЯСГТ)
_h7147
_2stltpush
_3(RuTPU)RU\TPU\col\18376
801 2 _aRU
_b63413507
_c20151009
_gRCR
856 4 _uhttp://elibrary.ru/item.asp?id=17892581
856 4 _uhttp://www.gramota.net/materials/1/2012/8/1.html
942 _cCF