000 01512nlm0a2200289 4500
001 648357
005 20231030040834.0
035 _a(RuTPU)RU\TPU\network\13514
090 _a648357
100 _a20160518d2016 k y0engy50 ba
101 0 _aeng
102 _aGR
105 _ay z 100zy
135 _adrcn ---uucaa
181 0 _ai
182 0 _ab
200 1 _aForm Making of Advertising Structures Subject to TheCultural Perception Characteristics of The Ambient UrbanEnvironment
_fYu. P. Khmelevsky
203 _aText
_celectronic
300 _aTitle screen
463 _t8th World Conference on Educational Sciences (WCES-2016), 04-06 February 2016, Madrid, Spain
_oAbstracts Book
_v[P. 334-335]
_d2016
610 1 _aэлектронный ресурс
610 1 _aтруды учёных ТПУ
700 1 _aKhmelevsky
_bYu. P.
_cspecialist in the field of engineering graphics and descriptive geometry
_cassistant of Tomsk Polytechnic University
_f1969-
_gYury Petrovich
_2stltpush
_3(RuTPU)RU\TPU\pers\35627
712 0 2 _aНациональный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ)
_bЭнергетический институт (ЭНИН)
_bКафедра электрических сетей и электротехники (ЭСиЭ)
_h6979
_2stltpush
_3(RuTPU)RU\TPU\col\18677
801 2 _aRU
_b63413507
_c20160518
_gRCR
856 4 _uhttp://www.awer-center.org/abstracts/WCES%202016%20Abstracts%20Book.pdf#page=334
942 _cCF