000 02992nla2a2200433 4500
001 650055
005 20231030040933.0
035 _a(RuTPU)RU\TPU\network\15237
035 _aRU\TPU\network\15233
090 _a650055
100 _a20160906a2015 k y0engy50 ba
101 0 _aeng
105 _ay z 100zy
135 _adrcn ---uucaa
181 0 _ai
182 0 _ab
200 1 _aInstructional Design of Foreign Language Blended Courses
_fE. K. Prochorets (Prokhorets), M. V. Plekhanova, N. G. Scherbinina
203 _aText
_celectronic
300 _aTitle screen
320 _a[References: р. 169 (8 tit.)]
330 _aThe article deals with different models of virtual environment integration in the educational process, including those in the National Research Tomsk Polytechnic University. The paper focuses on the motivational reflective model of electronic course design for foreign language teaching purposes. The authors describe the specifics of the five stages / structural elements of the model, evaluate evidence from experimental research, and offer a time-plan for foreign language five-stages-courses in blended learning.
333 _aРежим доступа: по договору с организацией-держателем ресурса
461 0 _0(RuTPU)RU\TPU\network\2898
_tProcedia - Social and Behavioral Sciences
463 0 _0(RuTPU)RU\TPU\network\14998
_tVol. 215 : International Education and Cross-Cultural Communication, Problems and Solutions, (IECC 2015)
_oInternational Conference, 9-11 June 2015, Tomsk, Russia
_o[proceedings]
_fNational Research Tomsk Polytechnic University (TPU) ; ed. E. V. Fell
_v[P. 161-169]
_d2015
610 1 _aэлектронный ресурс
610 1 _aтруды учёных ТПУ
610 1 _aдизайн
610 1 _aиностранные языки
610 1 _aвиртуальная среда
610 1 _aобразовательные процессы
610 1 _aсмешанное обучение
700 1 _aProchorets (Prokhorets)
_bE. K.
_cLinguist
_cDozent der Polytechnischen Universität Tomsk, Kandidat der pädagogischen Wissenschaften
_f1973-
_gElena Konstantinowna
_2stltpush
_3(RuTPU)RU\TPU\pers\30921
701 1 _aPlekhanova
_bM. V.
_cLinguist
_cDozent der Polytechnischen Universität Tomsk, Kandidat der pädagogischen Wissenschaften
_f1975-
_gMarina Viktorovna
_2stltpush
_3(RuTPU)RU\TPU\pers\31027
701 1 _aScherbinina
_bN. G.
_gNina
712 0 2 _aНациональный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ)
_bИнститут социально-гуманитарных технологий (ИСГТ)
_bКафедра иностранных языков (ИЯСГТ)
_h7147
_2stltpush
_3(RuTPU)RU\TPU\col\18376
801 2 _aRU
_b63413507
_c20170120
_gRCR
856 4 _uhttp://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.11.611
856 4 _uhttp://earchive.tpu.ru/handle/11683/33657
942 _cCF